Klantervaringen visual

Klantervaringen

Wat zeggen onze klanten over ons?


Kameel.nl hecht grote waarde aan eerlijke en open communicatie.
Daarom vragen wij onze klanten een review / beoordeling te schrijven over onze diensten en producten.
De ervaringen van onze klanten zijn uiteraard voor iedereen zichtbaar.
De feedback - zowel positief als negatief - gebruiken wij om onze werkwijze en dienstverlening steeds verder te optimaliseren. Daarom zijn wij blij met reacties van klanten; het werkt twee kanten op. Wij kunnen onze organisatie verbeteren en dat levert weer meer tevreden klanten op.

___________________________________________________________

10

Kes

Aanbeveling: Ja | 13-12-2018

8

Diaconie

Aanbeveling: Ja | 13-12-2018

9

Mark

Aanbeveling: Ja | 13-12-2018

8

Jo

Aanbeveling: Ja | 13-12-2018

Pluspunten

snelle bezorging

7

Cor

Aanbeveling: Ja | 13-12-2018

Pluspunten

snelle levering en ook aan de telefoon prima

10

Pita

Aanbeveling: Ja | 13-12-2018

Pluspunten

alles naar tervredenheid

Verbeterpunten

geen

10

Ina

Aanbeveling: Ja | 13-12-2018

Pluspunten

Snelle levering

Verbeterpunten

Hoe kan ik retour zenden?

Goede reactie op mijn vraag! Dank je wel.

Reactie van Kameel.nl

Beste Ina, alle informatie rondom retouren kun je hier vinden: https://www.kameel.nl/klantenservice/retouren

10

Aanbeveling: Ja | 13-12-2018

9

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Fijne communicatie. Fijne site

Verbeterpunten

Zou het even niet weten!

10

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

9

Jaap Schep

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Goede presentatie en beschrijving van nieuwe en bestaande christelijke boeken enz.. Een goede voorbereiding bij het aanschaffen via onze boekentafel van de kerk.

Verbeterpunten

geen

5

Aanbeveling: Nee | 13-12-2018

Pluspunten

Achteraf betalen

Verbeterpunten

Getoonde levertijd klopt niet.
Artikel ziet er heel anders uit dan op de foto tijdens het bestellen

Reactie van Kameel.nl

Wij vinden het vervelend dat de afbeelding op onze website niet helemaal overeen kwam met het werkelijke product. De afbeeldingen worden grotendeels aangeleverd door de leveranciers/uitgevers. We proberen zover mogelijk om in de gaten te houden of de afbeeldingen overeenstemmen met de producten.

We hebben contact met u opgenomen en u gewezen op de mogelijkheid om het product retour te sturen. U ontvangt dan uiteraard de kosten (+retourkosten) van ons terug.

9

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Goede uitleg

10

Nvt

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Snelle levering
Goede prijzen
Fijne site

Verbeterpunten

---

7

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

9

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Vlotte services. Reactie als een bestelling niet snel is te leveren.

7

Gerrit

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

9

Arend

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

9

Ariënne

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Bestelling verliep prima.

Verbeterpunten

De levering verliep prima, ik kreeg alleen niet door wanneer de levering kwam. Lan soms handig zijn. Maar deze levering paste in de brievenbus.

Reactie van Kameel.nl

Beste Ariënne, bedankt voor je feedback. Brievenbuspost heeft bij ons wel een track&trace code, maar dit is vanwege technische redenen nog niet automatisch gekoppeld aan het e-mailadres van de klant. Dit staat op de planning om in het nieuwe jaar te verbeteren.

8

Elke

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Vlotte bezorging.

10

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

10

Marc Caes

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Ze leveren heel snel en steeds correct

10

Jannie

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Perfect, kom zeker weer terug. Alles verliep heel erg soepel en supersnel. Heel erg bedankt allemaal

4

P.

Aanbeveling: Nee | 13-12-2018

Pluspunten

Goed en snel mailcontact

Verbeterpunten

Betaling was niet verwerkt. Waardoor ik mijn bestelling niet kreeg. Toen dat in orde was moest de cd nog besteld worden!? Dat staat niet bij het product zelf. Levertijd was langer dan een week....

Reactie van Kameel.nl

Helaas is er bij uw bestelling een technisch probleem ontstaan, waardoor de bestelling niet geëxporteerd was naar ons bestelsysteem. Vandaar dat de cd ook niet automatisch is meebesteld met als gevolg een langere levertijd. We hebben hierover contact met u opgenomen. en vinden het vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen.

10

H. de Raaf

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Gewoon, vlotte afhandeling, goed verpakt. Geen enkele klacht.

8

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

10

Else

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
goede communicatie.
redelijke verzendkosten + zelfs een bijdrage aan een goed doel, prima!

10

W. Flier

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

snelle levering
tot nu toe alles uit voorraad

Verbeterpunten

?

9

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Snelle, correcte levering

10

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

8

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

6

Aanbeveling: Ja | 12-12-2018

Pluspunten

Geen verzendkosten.
Hetgeen ik zocht was alleen hier te verkrijgen, verder kon ik het nergens in de winkel vinden.

Verbeterpunten

Mijn artikel was eerst nog niet leverbaar, maar daar kreeg ik geen bericht over.
Ik moest er zelf achteraan.

Ik kreeg wel drie keer de mail voor enquête.. beetje too much.

Reactie van Kameel.nl

We hebben het erg druk rondom de feestdagen, waardoor we niet iedereen op tijd hebben kunnen informeren over afwijkende levertijden. Onze excuses hiervoor! We hebben extra mankracht ingezet om de drukte op te vangen, maar het blijft een uitdaging. Bedankt dat u ons scherp houdt!

10

Henriette Middag

Aanbeveling: Ja | 09-12-2018

9

Ariena

Aanbeveling: Ja | 07-12-2018

Pluspunten

Ruim assortiment.
Snel in huis.
Mogelijkheid achteraf te betalen.

Verbeterpunten

Ga zo door hoor.

8

A. de bruijn

Aanbeveling: Ja | 07-12-2018

Pluspunten

Snel geleverd

8

Aanbeveling: Ja | 04-12-2018

8

Aanbeveling: Ja | 04-12-2018

Pluspunten

snelle levering en goede keus qua producten

7

Tiny

Aanbeveling: Ja | 04-12-2018

Verbeterpunten

Ben niet tevreden ,duurde 12 dagen voor de bestelling binnen was,graag even laten weten als dat om een of andere reden nodig is

Reactie van Kameel.nl

Bedankt voor uw reactie en u heeft groot gelijk: we hadden u veel sneller op de hoogte moeten brengen. We gaan intern bespreken waarom dit niet is gedaan, zodat we het voor toekomstige bestellingen kunnen verbeteren.

10

Robertino

Aanbeveling: Ja | 04-12-2018

Pluspunten

Duidelijk helder efficient en zonder poespas

8

Anja

Aanbeveling: Ja | 03-12-2018

Pluspunten

Netjes en snel

Verbeterpunten

Geen

8

xx

Aanbeveling: Ja | 03-12-2018

Pluspunten

snelle en goede afhandeling
Mogelijkheid om achteraf te betalen!

Verbeterpunten

op dit moment geen

10

c

Aanbeveling: Ja | 03-12-2018

Pluspunten

snelle levering

9

Tjeerd

Aanbeveling: Ja | 03-12-2018

Pluspunten

Snelle levering van b estelde dvd

9

Gina

Aanbeveling: Ja | 03-12-2018

Pluspunten

Betrouwbaar, prima webshop

10

Cees

Aanbeveling: Ja | 03-12-2018

Pluspunten

Op tijd bezorgt. In de drukte factuur weggegooid. Na telefoontje met klantenservice direct nieuwe factuur.

10

Jan

Aanbeveling: Ja | 03-12-2018

Pluspunten

mooie webshop en snelle levering

10

Aanbeveling: Ja | 03-12-2018

10

Arjan

Aanbeveling: Ja | 03-12-2018

Pluspunten

Super netjes contact ze hadden 1 sleutelhanger niet op voorraad toen iets extra's erbij gekregen echt heel netjes

Verbeterpunten

Geen

10

Jetty

Aanbeveling: Ja | 30-11-2018

Pluspunten

Prima producten, levering en service.

10

Ninke

Aanbeveling: Ja | 30-11-2018

Pluspunten

Snelle levering

10

Gerda

Aanbeveling: Ja | 30-11-2018

Pluspunten

Goede en vlotte service

9

Herst. Apost. Zendinggemeente

Aanbeveling: Ja | 30-11-2018

Pluspunten

Vriendelijke telefonische hulp bij bestellen
Snelle verzending en goede ontvangst

9

Jeanet

Aanbeveling: Ja | 30-11-2018

Pluspunten

Zeer vlotte afhandeling

Verbeterpunten

Geen

10

H.

Aanbeveling: Ja | 30-11-2018

Pluspunten

Gewoon prima

10

Marianne

Aanbeveling: Ja | 30-11-2018

Pluspunten

Fijn dat je kan chatten, en gelijk antwoord krijgt!

9

Visser

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

Vlotte levering.
Ook eventuele retouren worden correct afgehandeld.
Komt goed over

10

Anne

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

snelle en nette levering

8

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

10

Anke

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

Goede en snelle service

8

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

nette factuur, presentjes en folder bij de geleverde spullen

Verbeterpunten

Nette doos, deze was redelijk slap en professorisch op maat gesneden.

9

Marlies

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

goede snelle levering

8

Fred

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

Goede communicatie.

Verbeterpunten

Levering beter controleren.

9

Anneke Jansen

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

Uitstekende service en supersnelle bezorging

Verbeterpunten

Zou niet weten! Ben uiterst tevreden!

8

Lineke

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

ik werd netjes geholpen via de mail op mijn vraag

Verbeterpunten

het was niet direct duidelijk waar ik kon aangeven welke kleur wwjd armbandje ik wou, dit bleek op het einde bij de bestelling te kunnen bij opmerkingen. Ik kan me voorstellen dat het handiger is dit in te regelen op een eerdere pagina in het bestellingsproces.

10

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

snelle en goede service

Verbeterpunten

geen

9

Denie

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

Duidelijkheid over artikelen, snelheid van handelen
kortom goede site voor Christelijke mensen
Uitgebreid aanbod van producten

7

J.E. van Tent -Grin

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

Over het algemeen goed.

Verbeterpunten

Nog niets ontvangen.

9

Mirjam

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

Bezorging op tijd, betrouwbaar.

Verbeterpunten

zoekfunctie kan beter, ik zocht bv op de titel van het boek Sil, maar kreeg geen hits met dat boek.

10

D

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

8

Marco

Aanbeveling: Ja | 29-11-2018

Pluspunten

correcte aflevering
duidelijke site

Verbeterpunten

tempo van levering

8

Henriette

Aanbeveling: Ja | 28-11-2018

8

Hennie

Aanbeveling: Ja | 26-11-2018

Pluspunten

Correcte levering in een uitstekende verpakking.

8

Aanbeveling: Ja | 24-11-2018

Pluspunten

Het grote aanbod van christelijke boeken!

Verbeterpunten

Misschien wat meer kleine kalenders voor op tafel
of bureau. De tuinenkalender was nergens meer te
koop. Hopelijk hebben jullie deze volgend jaar?!

10

Alie

Aanbeveling: Ja | 21-11-2018

9

Aanbeveling: Ja | 19-11-2018

8

Marijke

Aanbeveling: Ja | 19-11-2018

Pluspunten

Snelle bezorging ,makkelijk te bestellen.

9

Margreet Batteau

Aanbeveling: Ja | 19-11-2018

Pluspunten

Zeer snelle bezorging!

10

H

Aanbeveling: Ja | 19-11-2018

Pluspunten

Goede website, makkelijk zoeken. Snelle levering.

10

Willem

Aanbeveling: Ja | 16-11-2018

Pluspunten

Werd netjes gebeld dat het bestelde artikel aangekomen was!
Service!

10

Aanbeveling: Ja | 16-11-2018

8

Diana

Aanbeveling: Ja | 16-11-2018

Pluspunten

Snelle levering. Netjes verpak. Overzichtelijke website

Verbeterpunten

-

8

Wendy Born

Aanbeveling: Ja | 16-11-2018

Pluspunten

Snelle levering! Dit komt mede doordat er een afhaalpunt is in mijn woonplaats Putten. Bijkomend voordeel is dat er betaald kan worden bij Het Boekpunt (afhaalpunt).

Verbeterpunten

Het zou fijn zijn wanneer een mail die via het contactformulier gestuurd is, wat sneller (automatisch) beantwoord zou worden. Nu is het niet duidelijk of de mail aangekomen is.

Ook zou het handig zijn wanneer er op de site een mogelijkheid zou zijn om je favorieten op te slaan op een verlanglijstje. Er is nu alleen een winkelmandje.

Nieuwsbrieven zouden iets minder vaak verstuurd mogen worden. Bv. een keer per maand.

10

bruggeman

Aanbeveling: Ja | 15-11-2018

Pluspunten

veel keus
snelle levering
wordt wekelijks op de hoogte gehouden van nieuwe boeken of boeken rondom speciale thema's

10

Arie

Aanbeveling: Ja | 15-11-2018

Pluspunten

Snelle en punctuele servcice

Verbeterpunten

?

10

Philip

Aanbeveling: Ja | 15-11-2018

Pluspunten

Kreeg de bestelling onverwacht snel binnen.

Verbeterpunten

Niets

8

Aanbeveling: Ja | 15-11-2018

9

Aanbeveling: Ja | 15-11-2018

7

roelie

Aanbeveling: Ja | 15-11-2018

Pluspunten

bestelling keurig en op tijd in huis.

Verbeterpunten

zou ik niet weten.

9

Gilda

Aanbeveling: Ja | 15-11-2018

Pluspunten

Snelheid, verzorgde aflevering, betaling na levering

9

M

Aanbeveling: Ja | 15-11-2018

Pluspunten

Duidelijke en correcte afhandeling

Verbeterpunten

Voor cadeau verpakking betaal je. Hier had ik iets meer van verwacht. Erg eenvoudig.

8

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

Pluspunten

Snel en goed

8

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

Pluspunten

Werd supersnel geleverd en zat keurig ingepakt.

10

Marr

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

Pluspunten

De snelheid en de extra's en natuurlijk het goede doel

8

Marlies

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

Pluspunten

Mooie website
Goede afhandeling vd bestelling
Snelle levering artikelen

Verbeterpunten

Geen

10

Gerjanne

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

Pluspunten

Snelle goede service en levering. Lruk assortiment cadeaus. Cadeaus waren leuk ingepakt.

8

Fokko

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

Pluspunten

Snel en goede levering

Verbeterpunten

nvt

10

De Boekentafel

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

Pluspunten

Mooie site, adequate levering en prima communicatie

Verbeterpunten

Graag ook pas uitgekomen titels op de website plaatsen. Dit gebeurt wel bij christelijke uitgaven maar naar mijn smaak te weinig met belangrijke andere uitgaven op het gebied van cultuur, politiek en geschiedenis. Dit raakt toch ook de christelijke lezer.

9

ria

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

10

Barneveld

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

Pluspunten

Netjes en snelle levering

9

Marijke

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

10

Aanbeveling: Ja | 12-11-2018

Pluspunten

Overzichtelijke website en vlotte levering.

10

Marcia

Aanbeveling: Ja | 11-11-2018

Pluspunten

Snelle levering en fijn advies!

Verbeterpunten

Geen

10

Jocina

Aanbeveling: Ja | 11-11-2018

Pluspunten

Snelle bezorging en goed verpakt

9

Aanbeveling: Ja | 08-11-2018

8

Aanbeveling: Ja | 08-11-2018

Pluspunten

snelle levering

Verbeterpunten

-

8

Albert

Aanbeveling: Ja | 08-11-2018

Pluspunten

Flexibele service rondom de bestelling.

10

Paula

Aanbeveling: Ja | 08-11-2018

Pluspunten

prima bedrijf, snelle levering, geen fouten

10

Jan

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Artikel was goed te vinden . Alles goed geregeld wat betreft de mails, verzending verpakking en ontvangst.

10

MJ

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Mijn bestelling werd snel geleverd, keurig netjes verpakt en alles in orde! Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Kameel!

10

Erik

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Mooi spullen, goed materiaal
Snelle levering

8

Frans

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Een goed contact

8

Boekenkast

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Snel antwoord op vragen via mail of telefoon!

10

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Bij bellen vriendelijke en behulpzame stem aan de andere kant vd lijn.
Snelle bezorging

Verbeterpunten

Geen idee

10

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Snelle levering

Verbeterpunten

Geen

8

Epie

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Snelle service!

Verbeterpunten

Geen idee

10

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Snelle verzending. Inkijkexemplaar van agenda.

Verbeterpunten

Geen

10

Justus

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

snelle toezendig van de artikelen

Verbeterpunten

geen

10

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Correcte, snelle levering!

10

Ster

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Heel duidelijk snel en goedwerkende website echt top !!!
Levering ook keurig !!!

10

Eduard

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Snelle en vriendelijke service. Breed assortiment.

Verbeterpunten

Misschien iets meer info bij de dvd's.

10

Lydia van Mourik

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Zeer snelle en nette levering!

Verbeterpunten

Geen

10

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Goede webshop, hele snelle levering

9

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Prettig shoppen. Ruime keus aan literatuur.

Verbeterpunten

n.v.t.

10

Mirjam

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

snelle, correcte levering

10

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Snelle en goede service

Verbeterpunten

?

10

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

Normaal zeer snelle levering en indien iets niet in voorraad is, worden we daar ook heel snel over ingelicht.
Zéér goede service dus.

Verbeterpunten

Ik heb maar één tip: Doe zo voort!

8

Aanbeveling: Ja | 07-11-2018

Pluspunten

goed geinformeerd over levering pakket
snelle levering

7

Aanbeveling: Ja | 01-11-2018

Pluspunten

Leuk dat er bij het pakketje nog wat kleine extraatjes zitten zoals het kaartje met een bijbeltekst.

Verbeterpunten

Wellicht was het fijner geweest als het deel van de bestelling dat al wel beschikbaar was, eerst werd geleverd en niet toen de rest er ook was.

Reactie van Kameel.nl

Leuk om te horen dat de kleine extraatjes gewaardeerd worden :-)

Normaal gesproken vragen we klanten of een deellevering gewenst is als er artikelen een langere levertijd hebben. Dat is bij u per abuis dus niet gebeurd. We proberen er rekening mee te houden, bedankt voor het doorgeven!

7

prive

Aanbeveling: Ja | 31-10-2018

Pluspunten

correct, sympathiek, hartelijk

Verbeterpunten

geen

10

Wessel

Aanbeveling: Ja | 30-10-2018

Pluspunten

Perfecte service
Snelle verzending!

9

Aanbeveling: Ja | 30-10-2018

Pluspunten

Mooi bijbel boekje voor peuteur met duidelijk , kort verhaal met leuke plaatjes.
Makkelijk te le lezen .

10

Aanbeveling: Ja | 30-10-2018

Pluspunten

Heel goed geholpen en heel goed opgelost

10

gastouder konnegonda

Aanbeveling: Ja | 30-10-2018

Pluspunten

super en fijn bedrijf

Verbeterpunten

geen

10

Margreet

Aanbeveling: Ja | 30-10-2018

Pluspunten

Super snelle levering, goede service!

8

Anja

Aanbeveling: Ja | 30-10-2018

9

Aanbeveling: Ja | 30-10-2018

Pluspunten

snelle zorgvuldige levering en afhandeling

10

Luuk

Aanbeveling: Ja | 30-10-2018

7

Aanbeveling: Ja | 30-10-2018

Pluspunten

Veel aanbod

Verbeterpunten

Soms langere levertijden dan vermeldt. Als je meer produkten besteld en 1 produkt is niet voorradig, dan wordt de hele bestelling niet geleverd. Dit heeft mij wel eens in de problemen gebracht. Met als gevolg dat als ik echt iets nodig heb binnen 1 of 2 dagen, ik het bij de bol.com bestel.

10

Tini

Aanbeveling: Ja | 29-10-2018

Pluspunten

Bestelling vlekkeloos geleverd!

8

Petra

Aanbeveling: Ja | 29-10-2018

Pluspunten

Eenvoudig om iets te bestellen. Snel in huis, netjes verpakt

8

Aanbeveling: Ja | 29-10-2018

Pluspunten

Vlot geleverd en correct.

10

Ronnie

Aanbeveling: Ja | 29-10-2018

Pluspunten

Snelle levertijd

8

Aanbeveling: Ja | 29-10-2018

Pluspunten

positieve persoonlijke contacten
mee zoeken naar alternatieven

Verbeterpunten

diverse boeken in de lagere prijsklasse blijken niet in aantallen >10 te leveren. Als klant kun je dit zelf niet zien. Tip: aantallen op voorraad vermelden.

9

Gina

Aanbeveling: Ja | 28-10-2018

Pluspunten

Bestelde artikelen zijn apart bezorgd omdat de levertijd te lang was.

Verbeterpunten

Vermeld als de producten nog niet leverbaar zijn.

9

Evert

Aanbeveling: Ja | 27-10-2018

Pluspunten

Vlotte bezorging

Verbeterpunten

geen

10

Gerrit

Aanbeveling: Ja | 26-10-2018

Pluspunten

Makkelijke bestellen zonder account en supersnelle levering!

Verbeterpunten

Geen

10

Annette

Aanbeveling: Ja | 26-10-2018

Pluspunten

Altijd keurig nakomen wat ze beloven

7

Watze

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

10

joann van seventer

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Prima tempo en kwaliteit van levering.

9

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

super snel

10

Novasens Consultants

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Product snel geleverd binnen de beloofde tijd.

8

Hanneke

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

10

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Snelle levering, scherpe prijs, zelfs verzendkosten zijn niet sky high. En top product voorraad.

9

André

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Snelle levering

Verbeterpunten

Geen

9

Marielle

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

supergoede service. ik had gedeelte van mijn bestelling snel nodig. ze zijn toen speciaal voor mij gaan kijken of zij het nog in bezit hadden. dat bleek niet het geval. toen hebben ze ervoor gezorgd dat ene deel alvast verstuurd werd.

10

Samuel

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Helder overzicht van producten, goede producten en goede zoekmachine. Bestelproces is makkelijk

Verbeterpunten

Ik vond het niet helder dat je al kunt bestellen zonder je aan te melden of een login te hebben.

8

Marianne

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Onverwachts hoefde ik geen verzendkosten te betalen omdat er een briebenbuspakket van was gemaakt. Gelukkig had ik voor achteraf betalen gekozen, anders had ik de verzendkosten betaald

Verbeterpunten

Zie hierboven

10

Robertino

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

9

Bert de Jong

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Snelle levering
Keurig verpakking

10

P.Hoogendam

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Snelle levering van bestelde boeken door persoonlijke inzet van een medewerkster.

8

J. Stevens

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Correcte behandeling van de opdracht.

Verbeterpunten

Geen

10

Janita

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Goede service en ontzettend snelle levering!

8

Gerlinda

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Pluspunten

Fijne webshop. Snelle levering. Persoonlijk contact mogelijk.

10

Nelly

Aanbeveling: Ja | 22-10-2018

Pluspunten

vriendelijk en accuraat.
levering de volgende werkdag

10

Wil kool

Aanbeveling: Ja | 20-10-2018

Pluspunten

Prima verlopen transactie

10

Aanbeveling: Ja | 20-10-2018

Pluspunten

Snelle levering.
Goede communicatie over de bestelling.

10

Bep

Aanbeveling: Ja | 18-10-2018

Pluspunten

Zeer snelle levering

Verbeterpunten

Geen

9

Aanbeveling: Nee | 17-10-2018

Pluspunten

snel

Verbeterpunten

geen

8

Annemarie

Aanbeveling: Ja | 16-10-2018

Pluspunten

Goed, snel en vriendelijk.

8

Aanbeveling: Ja | 16-10-2018

10

G.

Aanbeveling: Ja | 16-10-2018

Pluspunten

snelle levering en na aflevering betalen

Verbeterpunten

er zijn geen rood gemarkeerde vragen

8

Aanbeveling: Ja | 16-10-2018

7

Aanbeveling: Ja | 16-10-2018

Pluspunten

Snel geleverd

8

Jacqueline

Aanbeveling: Ja | 16-10-2018

8

rina

Aanbeveling: Ja | 16-10-2018

Pluspunten

alle moeite gedaan om mijn bestelling te kunnen leveren en dat is uiteindelijk gelukt. dank u.

Verbeterpunten

misschien een mogelijkheid tot leveren via de post of een leverpunt om mislopen van de levering te vermijden?

Reactie van Kameel.nl

Bedankt voor uw positieve reactie! We bieden u overigens wel degelijk de mogelijkheid om uw bestelling te laten bezorgen op een PostNL afhaallocatie (PakjeGemak). Misschien iets om te onthouden voor een volgende keer ;-)

10

Aanbeveling: Ja | 16-10-2018

9

Aanbeveling: Ja | 15-10-2018

Pluspunten

De snelle levering van het bestelde

7

Aanbeveling: Ja | 15-10-2018

Verbeterpunten

Bevestigingsmail sturen duurt wat lang van bestelling te ontvangen

8

Aanbeveling: Ja | 15-10-2018

Pluspunten

Snelle levering

10

Rob

Aanbeveling: Ja | 13-10-2018

Pluspunten

Moeite doen om klant te helpen

Verbeterpunten

Geen

9

Stef

Aanbeveling: Ja | 13-10-2018

8

Leon

Aanbeveling: Ja | 12-10-2018

9

Geertje

Aanbeveling: Ja | 12-10-2018

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke website.
Groot assortiment
Vlotte afwikkeling van de bestelling.
Telefonisch goed bereikbaar, Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan.

7

ab

Aanbeveling: Ja | 12-10-2018

10

jessica

Aanbeveling: Ja | 12-10-2018

Pluspunten

snelle levering, hele leuke boeken voor me tienermeiden

10

Gertrude

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

Pluspunten

Veel keus
Goede service
Snelle levering

6

W

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

Verbeterpunten

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

5

maria

Aanbeveling: Ja | 25-10-2018

Verbeterpunten

waarom betaal ik portokosten?
Omdat mijn adres in Belgie is?
Is dat ook nodig als ik voor een dubbel bedrag aankoop ?

Reactie van Kameel.nl

We vragen inderdaad een marktconforme vergoeding voor de verzendkosten. Het tarief wat we vragen is overigens niet het volledige bedrag van wat de verzendkosten ons werkelijk kosten. Die kosten zijn namelijk hoger, maar we willen niet de volledige verzendkosten aan onze klanten doorbelasten.

Bij bestellingen met een afleveradres in België berekenen we geen verzendkosten vanaf een bestelbedrag van € 100.

8

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

10

Henny

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

Pluspunten

Ik kreeg direct antwoord.
De volgende dag had ik mijn Bijbel al.

Verbeterpunten

NVT

10

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

9

ottonijboer

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

Pluspunten

snelle levering

Verbeterpunten

slecht te lezen rekening

10

M.

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

Pluspunten

Pakketje met boekjes werd dezelfde dag nog verzonden zodat ik ze de volgende dag al in huis had. Er wordt van minimale verpakking gebruik gemaakt.

Verbeterpunten

Ga zo door!

10

Henk

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

Pluspunten

snel geleverde bestelling

Verbeterpunten

zou het niet weten

8

Andries

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

10

Henk Herbold

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

9

Ellie

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

Pluspunten

Nette afhandeling van de order

7

Aanbeveling: Ja | 11-10-2018

8

Margo

Aanbeveling: Ja | 10-10-2018

Pluspunten

Altijd mijn bestelling optijd

10

Britt Looa

Aanbeveling: Ja | 09-10-2018

Pluspunten

Ik ben erg tevreden en blij met de adviezen en tips die ik bij jullie mag ontvangen telkens wanneer wij mailcontact hebben. Erg mooi dat ik ook een doel mag steunen met mijn aankopen.

9

Fred

Aanbeveling: Ja | 06-10-2018

Pluspunten

Snelle afhandeling
bereikbaar bij vragen

10

Teus Verhoeff

Aanbeveling: Ja | 05-10-2018

Pluspunten

Netjes en op tijd afgehandeld.

9

L

Aanbeveling: Ja | 02-10-2018

Pluspunten

Bezorgde vóór de verwachtte tijd, wat mij heel goed uitkwam!

Verbeterpunten

Geen

9

gré

Aanbeveling: Ja | 02-10-2018

Pluspunten

snel en keurig verpakt

Verbeterpunten

geen

8

M.Beltman

Aanbeveling: Ja | 01-10-2018

Pluspunten

Alles verliep naar wens.

9

Hervormde Gemeente Emst

Aanbeveling: Ja | 01-10-2018

Pluspunten

Snelle en complete levering!

10

Quintina

Aanbeveling: Ja | 01-10-2018

8

Ingeborg

Aanbeveling: Ja | 01-10-2018

Pluspunten

Duidelijk, heldere voorwaarden. Over het algemeen snelle levering.

Verbeterpunten

Ik heb een boek besteld over brugklasser, later kreeg ik een melding dat die pas in februari leverbaar is. Tegen die tijd is de brugklasser bijna al geen brugklasser meer. misschien is het dan handig dat dit bij het product staat, voordat men het koopt.

Reactie van Kameel.nl

Bedankt voor uw reactie. Veel van de productinformatie wordt automatisch 'ingelezen'. We hopen dus dat uitgevers hun productinformatie zo compleet mogelijk aanleveren.
We bieden duizenden producten aan, waardoor het helaas niet altijd mogelijk is om specifieke informatie toe te voegen. Simpelweg omdat te tijdrovend is. Ik hoop dat u dit een stukje achtergrondinformatie geeft.

U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze klantenservice om het boek te retourneren. We willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop.

7

Jose

Aanbeveling: Ja | 01-10-2018

Pluspunten

uitgebreide collectie.
mailtjes met aanbevelingen handig

Verbeterpunten

ik had gevraagd om de bestelling naar het postagentschap te turen. Het kon in 1 enveloppe die door de brievenbus kon. Hij werd dus niet op het postagentschap gestuurd. Dat had ik wel aangegeven. Minpuntje dat daar geen aandacht voor was. Ik vind het altijd lastig als er voor mij gedacht wordt. Ik had een goede reden om het pakketje niet door de brievenbus te vragen!

Reactie van Kameel.nl

Bedankt voor uw feedback, we gaan kijken of we het bestelproces op dit punt op korte termijn kunnen aanpassen.

10

Aanbeveling: Ja | 01-10-2018

Pluspunten

groot assortiment.

9

A

Aanbeveling: Ja | 01-10-2018

Pluspunten

snelle levering, werkt perfect

10

Aanbeveling: Ja | 01-10-2018

Pluspunten

Boekjes besteld, werden direct geleverd.

8

Hervormde gemeente Rijssen

Aanbeveling: Ja | 01-10-2018

Pluspunten

Correcte aflevering

10

Aanbeveling: Ja | 01-10-2018

10

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

Pluspunten

bestelling werd snel en correct geleverd

Verbeterpunten

ik bestelde 2 boeken. de punt van de rug van één boek was beschadigd doordat het pakketje door de postbode naar binnen werd gegooid. misschien is een bescherming van de hoeken van de boeken een idee?

9

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

Pluspunten

hulpvaardigheid

8

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

Pluspunten

Bestelling snel en netjes (af)geleverd

Verbeterpunten

Ik had meerdere boeken besteld en vergat één boekje. Het adres is in Putten en met een fietstocht kwamen wij er langs dus dacht dan haal ik het even op scheelt weer portokosten..... helaas zij hadden het niet ook niet in de boekhandel. Dus toch via internet besteld via shop van alpha nl. Het loopt allemaal een beetje door elkaar wat even verwarrend is. Alpha nl - van A-Z zending en kameel.nl

Reactie van Kameel.nl

We begrijpen dat het wat verwarrend kan zijn. De kantoorfuncties zitten inderdaad in Putten, maar daar hebben we niet van alle producten voorraad.
Wij verzorgen onze verzending vanaf onze andere locatie in Houten.
Ophalen in Putten kan wel, maar dan is het altijd raadzaam om even contact met ons op te nemen, zodat we het van de ene naar de andere locatie kunnen brengen.

8

Mark

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

Pluspunten

-mooie geschenken met boodschap
-mooie boeken

Verbeterpunten

Geen

9

Larah

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

Pluspunten

Overzichtelijke site, snelle levering

Verbeterpunten

Geen

10

Anneke

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

Pluspunten

Er wordt snel geleverd

10

Antoine

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

Pluspunten

Snelle correcte levering

9

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

10

J

Aanbeveling: Ja | 14-10-2018

Pluspunten

De levering kwam eerst niet overeen met de bestelling, maar is later prima opgelost

Verbeterpunten

Check de bestellingen goed vóór verzending.

Reactie van Kameel.nl

Er is inderdaad (helaas) een fout gemaakt tijdens het versturen van uw bestelling. Mijn collega's hebben contact met u gehad en wij hebben de juiste artikelen naar u verzonden. We hopen het naar tevredenheid te hebben opgelost.

10

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

10

Martine

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

9

Aanbeveling: Ja | 30-09-2018

8

Aanbeveling: Ja | 29-09-2018

8

Aanbeveling: Ja | 29-09-2018

Pluspunten

Snelle levering, breed assortiment

Verbeterpunten

Het bestelformulier: als het afleveradres en het factuuradres niet hetzelfde zijn, is het invullen lastig.

7

Aanbeveling: Ja | 29-09-2018

Pluspunten

Behulpzaam en vriendelijk

Verbeterpunten

De webshop op internet is niet op tijd up to date als er een boek (voorlopig) niet meer leverbaar is. Het personeel is niet goed op de hoogte van de inhoudelijke verschillen in de Alpha werkboekjes, waaronder de Alpha Prisons werkboekjes.

Reactie van Kameel.nl

Onze policy is dat we in grote lijnen de inhoud en verschillen kennen van bijvoorbeeld Alpha-producten, maar voor inhoudelijke vragen verwijzen we door naar Alpha Nederland omdat zij de materialen ontwikkelen. Zo hebben we dat ook met Alpha Nederland afgesproken.

7

Aanbeveling: Ja | 29-09-2018

Pluspunten

De producten worden netjes en snel geleverd.

10

Job

Aanbeveling: Ja | 29-09-2018

Pluspunten

Goed en snel verzorgd

Verbeterpunten

Nvt

8

Aanbeveling: Ja | 29-09-2018

Pluspunten

Snelle service

Verbeterpunten

Webshop soms wat moeilijk te vinden.

10

Mark

Aanbeveling: Ja | 29-09-2018

Pluspunten

Breed assortiment
Goede. Nette levering
Correcte afhandeling jndien product niet aanwezig is

Verbeterpunten

Snelheid van leveren is niet erg hoog

9

Aanbeveling: Nee | 29-09-2018

Pluspunten

Aandacht voor het goede doel

10

P.vanTent

Aanbeveling: Ja | 29-09-2018

9

Aanbeveling: Ja | 29-09-2018

Pluspunten

Alles keurig geleverd

9

Aanbeveling: Ja | 28-09-2018

8

CGK De Zaaier

Aanbeveling: Ja | 27-09-2018

7

Bas

Aanbeveling: Ja | 26-09-2018

Pluspunten

meestal snelle levering

Verbeterpunten

als een product niet meer leverbaar is niet zomaar iets anders sturen. eerst even contact opnemen.

8

Bert

Aanbeveling: Ja | 26-09-2018

Pluspunten

Boeken worden bijna altijd snel geleverd.

Verbeterpunten

Als een bestelling iets langer duurt omdat een boek nog niet leverbaar is, ontvang ik graag even een berichtje. Bij de laatste bestelling waarop ik iets langer moest wachten heb ik dit bericht gemist. Niettemin hoop ik bij Kameel te blijven bestellen.

10

Else

Aanbeveling: Ja | 26-09-2018

Pluspunten

Uitgebreid assortiment. Snelle en correcte afhandeling van mijn bestellingen. Gunstige verzendkosten.

Verbeterpunten

Kan ik op dit moment niet bedenken

10

Zondagschool Abia

Aanbeveling: Ja | 26-09-2018

Pluspunten

Snelle levering en groot assortiment.

7

Y.D.V.

Aanbeveling: Ja | 26-09-2018

Pluspunten

Deel van de winst is voor goed doel naar keuze.

Verbeterpunten

Bestelling wordt vrij langzaam geleverd. Reken op enkele dagen. Wanneer je haast hebt moet je dit bedenken.

10

Aanbeveling: Ja | 26-09-2018

Pluspunten

Blij met eeen christelijke boekhandel die uitdeelt aan goede doelen

10

Anke

Aanbeveling: Ja | 26-09-2018

Pluspunten

snelle levering, ruime keus.

10

Nell

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Super, alles wordt zoals gezegd afgehandeld.

4

Rita

Aanbeveling: Nee | 09-10-2018

Pluspunten

Uitgebreid assortiment

Verbeterpunten

Te laat geleverd

Reactie van Kameel.nl

Bedankt voor uw feedback. Eén van de door u bestelde producten was niet op voorraad. We hadden hierover (veel sneller) contact met u moeten opnemen, dus dat zullen we zeker in ons teamoverleg meenemen.

10

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Overzichtelijke en verzorgde website en een zeer snelle levering!

Verbeterpunten

Geen

8

Herman

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Vlotte en efficiënte afhandeling van aankoop.

10

Hans

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

snelle levering ,niet vooruit betalen ,prima site.

1

Johan

Aanbeveling: Nee | 09-10-2018

Pluspunten

Nog niet ontvangen

Verbeterpunten

Pakketje na ruim twee weken nog niet ontvangen. Informatie over gevraagd (per e-mail) en later via klanten service. Tot op heden geen antwoord over deze levering, die binnen 1 tot 3 dagen binnen zou zijn. Was bedoeld als verjaardagscadeautje. Jammer, een gemiste kans.

Reactie van Kameel.nl

Het door u bestelde artikel hebben wij te laat ontvangen van de leverancier. Dat neemt niet weg dat wij sneller contact met u hadden moeten opnemen. We hebben het al gezegd, maar nogmaals onze excuses hiervoor.

Wij raden het overigens wel aan om een opmerking als 'het is voor een verjaardag' te vermelden bij 'Opmerkingen' tijdens het bestelproces. Dan kunnen we kijken of we het artikel uit de voorraad van onze fysieke boekhandel kunnen leveren.

9

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

10

Klant

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Snelle levering
Goed op de hoogte gehouden
Groot assortiment
Alles was weer prima in orde

Verbeterpunten

Geen

10

Kamstra - Beimers, Paula

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Onze ervaringen zijn prima, vlotte en goede levering. Ook up to date met nieuwe boeken.

9

Willem

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Makkelijk te bestellen. Goed contact en snelle levering.

8

Vd Pol

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Betrouwbaar, snel

9

Hannie

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

10

A.J.

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Vlotte afhandeling van bestellingen. Problemen worden adequaat opgelost.

Verbeterpunten

Zou ik niet weten

9

Danny

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Veel keuze en zeer goede uiteenzetting van het product.
En betaalbaar,en voor iedereen, die veel leest.

Verbeterpunten

Zou beter kunnen wanneer we het product mogen verwachten van bij de post tot aan huis.En zeker wanneer het in België moet geleverd worden.

10

a.m.korsaan

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

prima verzorging.

10

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

9

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

8

Paula Blokhuis

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

snel, betrouwbaar

10

Kesia

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

9

Anneke

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Supersnelle levering en uitstekend verpakt

Verbeterpunten

???

8

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Koppelen antwoorden op vragen goed terug.

10

Annie

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Ze leveren alles keurig en ik kan gewoon betalen met een overschrijving, hoeft niet met Ideal.

Verbeterpunten

misschien automatisch betalen?

10

Mats

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Snel en goed!

9

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Vlotte verwerking, bestelling goed verpakt en mogelijkheid van betaling achteraf ook handig in ons geval.

10

Gilda

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Duidelijke website, verzorgde verzending, snelle levering.

10

Ada

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Ik had een boekje besteld en het op laten sturen naar een ander adres en laten inpakken in cadeauverpakking. Dit is perfect gedaan voor weinig extra kosten.

Verbeterpunten

Geen

9

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Verbeterpunten

Betere zoekmachine

9

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Snelle levering

9

Priester

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

Pluspunten

Overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen, groot aanbod.

Verbeterpunten

Soms ontvang ik geen emailtje als het product bezorgt is.

10

Andrea

Aanbeveling: Ja | 25-09-2018

8

Aanbeveling: Ja | 03-09-2018

Pluspunten

Heel tevreden

Verbeterpunten

Geen

10

Aanbeveling: Ja | 31-08-2018

Pluspunten

Een geweldig aanbod in christelijke boeken
En een snelle levering

8

Aanbeveling: Ja | 24-08-2018

Pluspunten

prima behandeld

9

Anneke Bos

Aanbeveling: Ja | 23-08-2018

10

Dianne

Aanbeveling: Ja | 22-08-2018

Pluspunten

Het is allemaal makkelijk te bestellen. Ze hebben mooie prijzen en leuke acties. De levering is altijd prima!

9

Marian

Aanbeveling: Ja | 22-08-2018

Pluspunten

Zeer beleefd en accuraat in de communicatie.

8

Aanbeveling: Ja | 22-08-2018

Pluspunten

direct contact, goede service .

8

Aanbeveling: Ja | 21-08-2018

Pluspunten

heel fijn geholpen goed .

Verbeterpunten

op dit moment schiet me niets te binnen.

7

jannet de jong

Aanbeveling: Ja | 21-08-2018

Pluspunten

de aankoop is prima verlopen. Tenminste ik heb onlangs geen vervelende situaties meegemaakt rondom bestelling of aankoop.
Maar helaas weet ik niet meer wat ik via jullie heb aangeschaft.

8

Aanbeveling: Ja | 21-08-2018

Pluspunten

Vlotte levering.

8

Jan

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Prima en breed assortiment, zodat je meestal slaagt. Snelle levering en je steunt een goed doel.

10

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Snelle en zorgvuldige levering, erg tevreden.

8

Mirai

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Snelle duidelijke service!

10

Bart

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Christelijk bedrijf, goede en snelle service.

Verbeterpunten

weet ik zo even niet

10

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

7

Cora

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

8

elbert

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

8

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

6

cox

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

oke

8

renata

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

zeer snel en correct

10

Paulien

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Zeer snelle levering, alles altijd naar wens.

10

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

7

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Snelle levering

10

Cornelis

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Ik ben erg blij dat u een boek had dat niet meer te koop was en toch een geweldige boodschap heeft. Kwaliteit van het boek is ok en zal dit boek zeker ook door anderen laten lezen.

10

Lenette

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Fijne webshop & snelle levering!!!

Verbeterpunten

Geen, ga zo door!!!

8

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Snel en duidelijk

5

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Snel geleverd.

Verbeterpunten

Het boek zat alleen in een envelop, waardoor er een hoekje verbogen is.
Misschien is bubbeltjesplastic bijvoorbeeld wat veiliger.

Reactie van Kameel.nl

Goedemiddag,
Als het boek beschadigd is aangekomen, kunt u een nieuw exemplaar ontvangen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via info@kameel.nl of telefonisch: 0341-740085.

8

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

7

Daniëlle

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Je krijgt wat je besteld en nog snel ook

Verbeterpunten

Duidelijker omschrijven product

9

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Snelle afhandeling en goed op de hoogte gehouden.

10

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Snel en betalen achteraf is prettig

Verbeterpunten

Nee

10

Wouter

Aanbeveling: Ja | 20-08-2018

Pluspunten

Een bestelling geplaatst en binnen paar dagen bestelling binnengekregen. Geen klachten dus.

Verbeterpunten

Nee

8

Broski

Aanbeveling: Ja | 19-08-2018

Pluspunten

Goed netjes ingepakt. Goed aangekomen

Verbeterpunten

Verzending zou iets sneller kunnen

9

Aanbeveling: Ja | 19-08-2018

10

Joline

Aanbeveling: Ja | 19-08-2018

Pluspunten

Snelle levering

Verbeterpunten

-

8

Aanbeveling: Ja | 19-08-2018

8

Aanbeveling: Ja | 19-08-2018

Pluspunten

Snel en betrouwbaar

10

L Blokland

Aanbeveling: Ja | 19-08-2018

Pluspunten

Snelle en correcte levering

10

Fred

Aanbeveling: Ja | 17-08-2018

Pluspunten

snelheid en accuratesse

10

Aanbeveling: Ja | 17-08-2018

8

Aanbeveling: Ja | 16-08-2018

Pluspunten

Vlotte correcte afhandeling van mijn bestelling

Verbeterpunten

ik zou het niet weten

10

Henk

Aanbeveling: Ja | 16-08-2018

Pluspunten

zeer duidelijke omschrijving waar het over gaat en wie de precieze doelgroep is

Verbeterpunten

Bij bestellen kreeg ik het niet voor elkaar om een afleverpunt te selecteren. Heb daarom eigen huisadres maar gebruikt.

10

Stephanie

Aanbeveling: Ja | 16-08-2018

Pluspunten

Heel erg bedankt voor de snelle verzending van de kinderbijbels! En blij dat jullie deze nog hadden. Ze zijn steengoed voor kinderen

Verbeterpunten

nvt

10

Henk Dik

Aanbeveling: Ja | 16-08-2018

Pluspunten

Snel en punctioneel

8

Aanbeveling: Ja | 16-08-2018

Pluspunten

De bestelling is snel verwerkt.

Verbeterpunten

Ik heb geen tips

10

MSA

Aanbeveling: Ja | 16-08-2018

Pluspunten

Een diversiteit aan spullen . Voor elk wat wils en van heel goedkoop tot wat duurder.
Eenmaal besteld een vlotte afwikkeling met thuisbezorging.

Verbeterpunten

De kaart met opdruk die ik had besteld bij het cadeau had een doordruk van een andere tekst. Was wat jammer maar niet iets om terug te sturen. Het glazen cadeau was prachtig gegraveerd en werd in dank aanvaard.

10

Aanbeveling: Ja | 16-08-2018

Pluspunten

Goed, duidelijk en snel

8

Chr Kinderdagverblijf de Boerderij

Aanbeveling: Ja | 16-08-2018

Pluspunten

Er komt altijd iemand aan de telefoon.
Als iets onvoldoende voorradig is krijg je er een bericht over en kan je een vervanger kiezen.
Het zit altijd goed ingepakt.

9

Aanbeveling: Ja | 16-08-2018

Pluspunten

alles

Verbeterpunten

nee

10

Aanbeveling: Ja | 16-08-2018

Pluspunten

Ruime keus, snelle levering in stevige verpakking.

10

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

7

Maria

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Stipte en correct verzorgde levering.

Verbeterpunten

vanaf een bedrag van 20 euro worden geen vezendkosten aangerekend.
Ik begrijp dat deze kosten voor verzending naar Belgie hoger zijn. Maar als ik voor het dubbel bedrag koop betaal ik nog steeds verzendkosten! Zijn belgische klanten misschien niet zo gewild?
OOk andere nederlandse tijdschriften bv. rekenen zelfs het dubbel voor een abonnement in Belgie!
Daardoor krijgt men hier wel een gevoel van christelijke lectuur is aan een belg niet besteed!

9

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

10

Antoinette Krietemeijer

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Groot assortiment!
Zeer klantvriendelijk!
Snelle ontvangst!
Tevens (gedeelte) inkomsten voor goed doel!

Verbeterpunten

Weet ik niet!

9

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Duidelijke shop

10

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

groot aanbod, overzichtelijke site, vlotte levering

9

Ardy

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Snelle levering. Goede service.

Verbeterpunten

Nee

2

K.J. van den Berg

Aanbeveling: Nee | 17-08-2018

Pluspunten

Niets geleverd gekregen na twee keer bellen en te horen te hebben gekregen het wordt nu verzonden, na twee maanden nog niets ontvangen.

Reactie van Kameel.nl

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat uw bestelling niet goed is verwerkt en dat uw telefoontjes blijkbaar ook niet (goed) zijn verwerkt.
We nemen zo dadelijk telefonisch contact met u op om met u te bespreken hoe we het kunnen oplossen.
Nogmaals onze oprechte excuses, er zijn duidelijk een aantal dingen niet gegaan aan onze kant.

8

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Snelle levering, goed en veilig ingepakt.

8

Gerrit van der Meer

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Snelle levering van een bestelling

Verbeterpunten

Geen

8

RT Praktijk De Ronde Venen

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Bestelling werd op tijd en correct bezorgd.

Verbeterpunten

tot nu toe ... geen punten

1

Aanbeveling: Nee | 17-08-2018

Pluspunten

Geen

Verbeterpunten

Bestelling kon niet binnen een week geleverd worden.
Daarom gevraagd om bestelling te annuleren.
Dat kon, helaas kreeg ik pas na meerdere verzoeken mijn geld terug.

Reactie van Kameel.nl

Nogmaals onze excuses voor de late terugbetaling. Het heeft langer geduurd omdat onze collega die hiervoor verantwoordelijk op vakantie was. Dit hadden wij intern beter en vooral sneller moeten afhandelen.

10

VT

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Super snelle levering!!

8

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Veel keuze en goed gedocumenteerd.

Verbeterpunten

Geen

8

Fokko

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Betrouwbaar , goede communicatie.
Helaas kwam het pakket niet op bestemming en was op onverklaarbare wijze teruggekomen. Na 1 week is dit opgemerkt en kregen we een telefoontje hierover. Alsnog is het pakket verzonden, doch nu op ons huisadres. Dit ging heel snel en correct.

Verbeterpunten

Bij afleveren pakket laten tekenen of indien niet levering een bericht achter laten met vermelding van reden.

10

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Top personeel, heel vriendelijk en behulpzaam.
Prima service
Overzichtelijke website
Door te kopen bij Kameel.nl steun je het goede doel

10

Sophie

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Snel besteld snel in huis. Ook staat er de juiste informatie over de artikelen. Tof dat er een donatie aan een goed doel wordt gedaan en het is ook nog eens de goedkoopste online aanbieder van het boek wat ik online zocht.

8

Henk

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Snelle levering

Verbeterpunten

Geen

10

maarten

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Wat een snelle levering, dank u wel.

Verbeterpunten

Geen

8

Wout

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Goed assortiment. Onlangs is bij ons op het dorp de christelijke cadeau shop gestopt. Dit is een goed online alternatief.

9

Alex

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

10

RN

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

8

Ineke

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

vlotte afhandeling en verzending

10

Luuk

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Persoonlijke service, breed aanbod.
Goed advies ontvangen.

7

C

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

Correcte afhandeling van de de bestelling

8

Aanbeveling: Ja | 15-08-2018

Pluspunten

vriendelijk
duidelijk

Verbeterpunten

?

Van bestelling tot levering: snel, makkelijk en vertrouwd

© 2011 - 2018 Kameel.nl (onderdeel Van A tot Zending B.V.)